Integrace žákyně s lehkým mentálním postižením do základní školy málotřídní – Bc. Pavlína Smrčková
Bc. Pavlína Smrčková
Diplomová práce
Integrace žákyně s lehkým mentálním postižením do základní školy málotřídní
Integration of a Female Pupil with a Light Mental Handicap into a Small-class Primary School
Anotace:
Shrnutí Ve své diplomové práci se věnuji integraci žáků s mentálním postižením do hlavního vzdělávacího proudu. Cílem diplomové práce je zmapovat pozitivní i negativní důsledky individuálně integrované žákyně s lehkým mentálním postižením do základní školy málotřídní. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou a má čtyři kapitoly. V první kapitole diplomové práce se věnuji vymezení pojmu mentální …víceAbstract:
Summary In my thesis I address myself to integration of mentally handicapped pupils into the main educational stream. The aim of my work was to map both the positive and the negative consequences of integration of a female pupil with a light mental handicap into a small-class primary school. The work is divided into two parts – theoretical and practical and consists of four chapters. The first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jmqji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příprava autistického dítěte na plnění povinné školní docházky v rámci předškolního vzdělávání
Martina Kselíková -
Individuální vzdělávání jako nový způsob plnění povinné školní docházky
Miroslava Homolová -
Žák povinné školní docházky v dětském domově se školou
Jana PALKOVIČOVÁ -
Absence v povinné školní docházce dětí z romské sociálně vyloučené komunity v Brně
Jan Petr Kosinka -
Školní zralost a individuální vzdělávací program v předškolní výchově
Romana Kračmerová -
Odklad povinné školní docházky a školní zralost
Veronika MADEJOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky
Ivana Jordánová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová