Bc. Zuzana Gedeonová

Diplomová práce

Prípadová štúdia značky politickej strany Sieť

Sieť: A Branding Case Study
Abstract:
The aim of this thesis is to examine branding in political marketing utilising a case study of a new political party in Slovakia – Sieť. The theoretical part of the thesis revolves around well known concepts and theories of political marketing, mainly the work of Catherine Needham. The practical part of the thesis analyses the data which were collected through answer forms taking into consideration …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá brandingom v politickom marketingu a jeho následnou aplikáciu na novú politickú stranu Sieť. V teoretickej časti sa práca opiera o známe koncepty brandingu ako napríklad Catherine Needham, ktoré sú následne aplikované pri analýze zozbierných dát. Dáta sa zbierali v dvoch kolách s rozostupom 6 mesiacov, čo by nám malo lepšie zachytiť dynamické zmeny mladej politickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jakub Šedo, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií