Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o. – Marika ZÁPECOVÁ
Marika ZÁPECOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.
Communication plan of the sport´s event company XY spol. s r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu sportovní akce, kterou pořádá firma XY spol. s r.o. Vytvoření komunikačního plánu je cílem bakalářské práce. Práceje rozdělena do dvou částí - teoretickou a analytickou. Teoretická část popisuje teorii marketingové komunikace, komunikačního mixu a tvoření komunikačního plánu. Analytická část se zabývá historií společnosti, sestavením analýz vnitřního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with communication plan of the sport event, which is organized by the company XY LLC. The goal of this thesis is to create the communication plan. The thesis is divided into two parts ? theoretical and analytical. The theoretical part describes the theory of marketing communication, marketing communication mix and creation of the communication plan. The analytical part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
21016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁPECOVÁ, Marika. \textit{Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/k02qm4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁPECOVÁ, Marika. Komunikační plán sportovní akce společnosti XY spol. s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační plán společnosti IMPACT
Alois Balíček -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016
Štěpánka Nosková -
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Radim Štěpka -
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Kateřina Steigerová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková