Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu – Martin Janík
Martin Janík
Diplomová práce
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Analysis of Product Strategy in the Field of Tourism
Anotace:
Smyslem této práce bylo zpracování výzkumu, který byl postaven na důkladně sestaveném a naplánovaném dotazníkovém šetření. Toto šetření zkoumalo možnosti inovace procesu sestavování nabídky cestovní kanceláře CK TURISTA s.r.o. Relevance získaných dat bylo dosaženo správným zacílením na respondenty, jimiž byli výhradně současní zákazníci cestovní kanceláře. Pro distribuci dotazníků byly určeny konkrétní …víceAbstract:
The aim of this work was to conduct research based on a thoroughly compiled and planned questionnaire survey. This survey examined the possibilities of innovating the process of assembling offers for the travel agency CK TURISTA Ltd. The relevance of the obtained data was achieved by targeting exclusively current customers of the travel agency. Specific tours were designated for the distribution of …víceKlíčová slova
cestovní agentura cestovní kancelář cestovní ruch strategie dotazník dotazníkové šetření faktorová analýza inovace kvantitativní výzkum lyžování marketing marketingový výzkum nabídka online marketing prodej produktová strategie produktová řada reklama shluková analýza sport zákaznické preference autobusový zájezdKeywords
bus tour clustering analysis customer preferences marketing marketing research innovation offer product strategy product range advertisement online marketing sales travel agency tour operator tourism strategy questionnaire questionnaire survey factor analysis skiing sport quantitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Jiří Krajča
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh produktové strategie nově vznikající kavárny
Dan Sedláček -
Využití Buss - Perry Aggression Questionnaire při výběru k Policii ČR
Veronika KOBZOVÁ -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta