Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních – Bc. Romana Bocková
Bc. Romana Bocková
Bakalářská práce
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Transforming the ideal of female beuty in current online advertising campaigns
Anotace:
Ženská krása a její zobrazování je stále aktuální téma. Problematiku prezenta-ce žen v reklamě zpracovává mnoho akademických studií. Tato bakalářská práce se zaměřuje na proměnu ženského ideálu v současných online reklamních kampaních. Reklama a marketing mají společně s médii zásadní vliv na stereotypizaci v prezentaci žen, a tedy formování kolektivního vnímání ženského ideálu. Právě tyto ideály se …víceAbstract:
Women's beauty and its depiction is still a topical issue. Many academic stud-ies deal with the issue of women's presentation in advertising. This bachelor thesis focuses on the transformation of the female ideal in current online advertising cam-paigns. Advertising and marketing, together with the media, have a fundamental in-fluence on stereotyping in the presentation of women, and thus the formation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/owjmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
Hynek Lór -
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Michal Takács -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková