Bc. Romana Bocková

Bakalářská práce

Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních

Transforming the ideal of female beuty in current online advertising campaigns
Anotace:
Ženská krása a její zobrazování je stále aktuální téma. Problematiku prezenta-ce žen v reklamě zpracovává mnoho akademických studií. Tato bakalářská práce se zaměřuje na proměnu ženského ideálu v současných online reklamních kampaních. Reklama a marketing mají společně s médii zásadní vliv na stereotypizaci v prezentaci žen, a tedy formování kolektivního vnímání ženského ideálu. Právě tyto ideály se …více
Abstract:
Women's beauty and its depiction is still a topical issue. Many academic stud-ies deal with the issue of women's presentation in advertising. This bachelor thesis focuses on the transformation of the female ideal in current online advertising cam-paigns. Advertising and marketing, together with the media, have a fundamental in-fluence on stereotyping in the presentation of women, and thus the formation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta