Market entry strategy for E.daniely – Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Diplomová práce
Market entry strategy for E.daniely
Strategie vstupu na trh pro značku E.daniely
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout doporučení pro firmu E.daniely, která se zabývá produkcí a prodejem dámského oblečení, do které země a jakou formou by měla expandovat se svými produkty. V teoretické části je shrnutá literatura, která se zabývá tématy jako je například internacionalizace, proces výběru nového trhu a formy vstupu na trh. Dále je čtenář seznámen s několika strategickými nástroji, …víceAbstract:
The thesis aims to provide a recommendation to the Czech fashion producer E.daniely to which new international market it should expand with its products and what mode of entry it should select. In the theoretical part, the literature written on topics such as internationalization, market selection process and entry modes is reviewed and the reader is familiarized with widely used strategy frameworks …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Mohit Srivastava
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge