Bc. Kateřina Winterová

Master's thesis

Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace

Connection of ATL and BTL instruments of integrated marketing communication
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě studia a rozboru marketingových kampaní stanovit vývoj trendů ve využívání nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní společnosti. Diplomová práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly obsahují popis a rozbor souvisejících témat u konkrétní společnosti, které jsou následně …more
Abstract:
Goal of this thesis is to describe trends in usage of ATL and BTL instruments of Integrated Marketing Communication, based on latest best practices and marketing campaigns in specific company. There is not strict division of thesis to theoretical and practical part. Most chapters include theoretical description and practical application withing actual company altogether. The thesis draws from new and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní