Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Kateřina Winterová
Bc. Kateřina Winterová
Master's thesis
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Connection of ATL and BTL instruments of integrated marketing communication
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě studia a rozboru marketingových kampaní stanovit vývoj trendů ve využívání nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní společnosti. Diplomová práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly obsahují popis a rozbor souvisejících témat u konkrétní společnosti, které jsou následně …moreAbstract:
Goal of this thesis is to describe trends in usage of ATL and BTL instruments of Integrated Marketing Communication, based on latest best practices and marketing campaigns in specific company. There is not strict division of thesis to theoretical and practical part. Most chapters include theoretical description and practical application withing actual company altogether. The thesis draws from new and …moreKeywords
ATL (nadlinkové aktivity) BTL (podlinkové aktivity) marketingová kampaň marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace produkt reklama rozpočet životní cyklus produktu značka. ATL (above the lines) BTL (below the lines) marketing campaign marketing communications marketing tools product advertising budget product life cycle brand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g2egg/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WINTEROVÁ, Kateřina. \textit{Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/k0w4st/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová