Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Kateřina Winterová
Bc. Kateřina Winterová
Master's thesis
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Connection of ATL and BTL instruments of integrated marketing communication
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je na základě studia a rozboru marketingových kampaní stanovit vývoj trendů ve využívání nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní společnosti. Diplomová práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly obsahují popis a rozbor souvisejících témat u konkrétní společnosti, které jsou následně …viacAbstract:
Goal of this thesis is to describe trends in usage of ATL and BTL instruments of Integrated Marketing Communication, based on latest best practices and marketing campaigns in specific company. There is not strict division of thesis to theoretical and practical part. Most chapters include theoretical description and practical application withing actual company altogether. The thesis draws from new and …viacKľúčové slová
ATL (nadlinkové aktivity) BTL (podlinkové aktivity) marketingová kampaň marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace produkt reklama rozpočet životní cyklus produktu značka. ATL (above the lines) BTL (below the lines) marketing campaign marketing communications marketing tools product advertising budget product life cycle brand.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2egg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová