Lenka Heřmánková

Bachelor's thesis

Standardy a procesy obsluhy klienta v bankovnictví

Standards and processes of customer service in banking
Abstract:
Cílem této práce bude analyzovat současný bankovní model prodejní a obslužné sítě jedné ze čtyř největších bank v České republice. Následně, na základě vyhodnocení současného stavu, trendů finančního trhu a očekávání klienta, navrhnout nový obchodní a obslužný model poboček.
Abstract:
In my bachelor thesis I analyze the current banking model of sales and services of one of the four largest banks in the Czech Republic. Subsequently, based on the evaluation of the current situation, trends in financial markets and expectations of the client, to design a new business model of branch.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Šárka Hyblerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses k156if k156if/2
13/2/2016
Folders
Files
Švejdar, L.
13/2/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.