Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Martina Bruštíková
Bc. Martina Bruštíková
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Toto téma je velice aktuální, jelikož v dnešní době obrovské konkurence se podnik nemůže spoléhat pouze na svou intuici či znalosti trhu. Diplomová práce především popisuje, analyzuje a porovnává komunikační kampaně dvou významných konkurentů na českém trhu v segmentu ochucených …víceAbstract:
This thesis deals with the use of marketing research for effective marketing communication tools set. This topic is very timely since nowadays, because of huge competition, a company can not rely only on its intuition or knowledge of the market. This thesis mainly describes, analyzes and compares the communication campaigns of two major competitors in the Czech market in the segment of flavoured beer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tojho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová