Bc. Martina Bruštíková

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Toto téma je velice aktuální, jelikož v dnešní době obrovské konkurence se podnik nemůže spoléhat pouze na svou intuici či znalosti trhu. Diplomová práce především popisuje, analyzuje a porovnává komunikační kampaně dvou významných konkurentů na českém trhu v segmentu ochucených …více
Abstract:
This thesis deals with the use of marketing research for effective marketing communication tools set. This topic is very timely since nowadays, because of huge competition, a company can not rely only on its intuition or knowledge of the market. This thesis mainly describes, analyzes and compares the communication campaigns of two major competitors in the Czech market in the segment of flavoured beer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní