Bc. Martina Bruštíková

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. Toto téma je velice aktuální, jelikož v dnešní době obrovské konkurence se podnik nemůže spoléhat pouze na svou intuici či znalosti trhu. Diplomová práce především popisuje, analyzuje a porovnává komunikační kampaně dvou významných konkurentů na českém trhu v segmentu ochucených …more
Abstract:
This thesis deals with the use of marketing research for effective marketing communication tools set. This topic is very timely since nowadays, because of huge competition, a company can not rely only on its intuition or knowledge of the market. This thesis mainly describes, analyzes and compares the communication campaigns of two major competitors in the Czech market in the segment of flavoured beer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní