Návrh marketingové komunikace pro start-up Acapica – Johana Amlerová
Johana Amlerová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro start-up Acapica
Marketing communication for start-up Acapica
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhu marketingové komunikace pro start-up Acapica. Cílem je zmapovat, jak pro tento start-up nejlépe nastavit marketingovou komunikaci, aby byla efektivně oslovena cílová skupina, a na základě těchto zjištění ji navrhnout. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace, a jsou zde popsány nástroje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing communication proposal for the start-up Acapica. The aim is to map out how best to set up marketing communication for this start-up in order to effectively reach the target audience and to design it based on these findings. The theoretical part summarizes the existing knowledge in the field of marketing, especially marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ivan Konečný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová