Management et marketing d'une société de transport international – Bc. Kristýna JUREČKOVÁ
Bc. Kristýna JUREČKOVÁ
Diplomová práce
Management et marketing d'une société de transport international
Management and marketing of the international transport company
Abstract:
This thesis deals with goods transport market in Czech Republic and in France, and its administrative, legislative basis in the European Union rules on the transport of goods and it deals also with the environment of Czech transport companies. The practical part of the thesis focuses on the operation of the Belmont transport company, which operates in the Czech and foreign goods transport market for …víceAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o dopravním trhu zboží v České republice a ve Francii a jeho administrativní, legislativní ukotvení v rámci Evropské Unie, o pravidlech přepravy zboží na území Evropské unie a o prostředí českých dopravních firem. Praktická část diplomové práce se soustřeďuje na chod přepravní společnosti Belmont s.r.o., která působí na českém i zahraničním dopravním trhu zboží již přes …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2014
Zveřejnit od: 10. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUREČKOVÁ, Kristýna. Management et marketing d'une société de transport international. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva