Management et marketing d'une société de transport international – Bc. Kristýna JUREČKOVÁ
Bc. Kristýna JUREČKOVÁ
Master's thesis
Management et marketing d'une société de transport international
Management and marketing of the international transport company
Abstract:
This thesis deals with goods transport market in Czech Republic and in France, and its administrative, legislative basis in the European Union rules on the transport of goods and it deals also with the environment of Czech transport companies. The practical part of the thesis focuses on the operation of the Belmont transport company, which operates in the Czech and foreign goods transport market for …moreAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o dopravním trhu zboží v České republice a ve Francii a jeho administrativní, legislativní ukotvení v rámci Evropské Unie, o pravidlech přepravy zboží na území Evropské unie a o prostředí českých dopravních firem. Praktická část diplomové práce se soustřeďuje na chod přepravní společnosti Belmont s.r.o., která působí na českém i zahraničním dopravním trhu zboží již přes …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2014
Accessible from:: 10. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUREČKOVÁ, Kristýna. \textit{Management et marketing d'une société de transport international}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/k25umz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUREČKOVÁ, Kristýna. Management et marketing d'une société de transport international. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights