Ing. Milan Pluháček
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti
Companys marketing mix
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketingový mix společnosti je analýza současného stavu marketingového mixu podniku Dubar s.r.o. a následně doporučení, které slouží k optimalizaci stávajícího či tvorbě nového marketingového mixu. V teoretické části jsou uvedeny teoretická východiska marketingového mixu a jeho jednotlivých složek. V části praktické je kromě analýzy marketingového mixu využito i situační analýzy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis „Company’s Marketing Mix” is analysis of current marketing mix of company Dubar s.r.o and builds up recommendations, which could be used for optimization current marketing mix or for creation the new one as well. The theoretical part of thesis contains theoretical basis of marketing mix including individual factors such as price, promotion, place and product. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pw8jt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Richard Mičánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta