Daniel Kučera

Master's thesis

Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby

Discount leaflet as the main form of communication of current time
Abstract:
Teoretická část práce popisuje hlavně vývoj reklamy a marketingový komunikační mix. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lidé vnímají slevové letáky a jaký mají přehled o jejich zvýhodnění. Analytická část porovnává efektivitu tištěného a elektronického letáku pomocí dotazníkového šetření. Rozebírám celý proces distribuce tištěných letáků a analyzuji využívání slevového internetového portálu, který …more
Abstract:
The theoretical part of this thesis mainly describes the development of advertising and marketing communication mix. Purpose of this thesis is to detect, how people perceive the discount flyers and how they keep track of their advantages. The analytical part compares the effectiveness of printed and electronic leaflet questionnaire. I analyze the whole distribution process of paper leaflets and I compare …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2014
  • Supervisor: Ing. Eva Klánová
  • Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication