Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby – Daniel Kučera
Daniel Kučera
Master's thesis
Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby
Discount leaflet as the main form of communication of current time
Abstract:
Teoretická část práce popisuje hlavně vývoj reklamy a marketingový komunikační mix. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lidé vnímají slevové letáky a jaký mají přehled o jejich zvýhodnění. Analytická část porovnává efektivitu tištěného a elektronického letáku pomocí dotazníkového šetření. Rozebírám celý proces distribuce tištěných letáků a analyzuji využívání slevového internetového portálu, který …moreAbstract:
The theoretical part of this thesis mainly describes the development of advertising and marketing communication mix. Purpose of this thesis is to detect, how people perceive the discount flyers and how they keep track of their advantages. The analytical part compares the effectiveness of printed and electronic leaflet questionnaire. I analyze the whole distribution process of paper leaflets and I compare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6932/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Marketing a propagace slevových portálů s akčními letáky
Petr Miklík -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Ondřej Holoubek -
Internetový marketing ve vybraném podniku
Jan KOVÁŘ -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Andrea Krobová