Zdvořilostní výrazy v učebnicovém souboru ruského jazyka Raduga po-novomu (1. a 2. díl) – Bc. Viola Daňhelová
Bc. Viola Daňhelová
Bakalářská práce
Zdvořilostní výrazy v učebnicovém souboru ruského jazyka Raduga po-novomu (1. a 2. díl)
Speech etiquette in textbooks of Russian language Raduga po-novomu (1st and 2nd part)
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zdvořilostním výrazům v české učebnici ruského jazyka pro základní a střední školy Raduga po-novomu 1 a 2. V teoretické části je popsána problematika zdvořilostních výrazů a požadavky na začlenění zdvořilostních výrazů do výuky podle českých kurikulárních dokumentů. Praktická část je zaměřena na zastoupení a zpracování zdvořilostních výrazů ve vybraném učebnicovém souboru …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with speech etiquette in Czech textbooks of Russian language for secondary and high schools “Raduga po-novomu 1 a 2”. In the theoretical part there is described the theory of speech etiquette and the requirements for incorporating of speech etiquette described in the Czech curricular documents. The practical part is focused on presence and adaptation of speech etiquette in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gxzk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Janina Krejčí
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití dramatických technik k rozvoji sociolingvistické kompetence/Developing Sociolinguistic Competence through Drama Techniques
Miroslava BÁRTOVÁ -
The Development of Sociolinguistic Competence
Jiřina KUČEROVÁ -
Výuka sociolingvistické kompetence ve výuce anglického jazyka.
Zuzana OTEVŘELOVÁ -
Developing sociolinguistic competence in upper secondary EFL learners
Soňa Novotná -
Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners
Michaela Potočková -
Interkulturní komunikativní kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Jana Zerzová -
Rozvíjení sociolingvistické kompetence na 2. stupni základních škol
Stanislava ŠKOPÍKOVÁ -
Rozvíjení komunikativní kompetence ve výuce cizího jazyka prostřednictvím autentického dokumentu
Jitka Kloučková