Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny – Bc. Adéla Weidischová
Bc. Adéla Weidischová
Bachelor's thesis
Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny
The phenomenon of recommended reading from the perspective of cooperation between school and library
Abstract:
Bakalářská práce „Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny“ pojednává o nepříliš prozkoumané oblasti ve spolupráci základních škol a veřejných knihoven, na spolupráci v oblasti doporučené / povinné četby. Práce se zaměřuje na roli knihoven v doporučování četby a na spolupráci knihovníků a učitelů. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část …moreAbstract:
Bachelor thesis „The phenomenon of recommended reading from the perspective of cooperation between school and library“ deals with the topic of cooperation between primary schools and public libraries regarding recommended/required reading which has not been very explored yet. The thesis focuses on the role of public libraries as for recommended/required reading and on the cooperation between librarians …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f9qtr/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Monika Martonová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Cooperation Between English Teacher and Parents of Secondary School Students
Zlata Špitálníková -
Analýza využívání knihovnicko-informačních služeb a prostor Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové studenty vysokých škol
Veronika Křepinská -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Příležitosti a bariéry spolupráce veřejných knihoven a základních škol na rozvoji čtenářské gramotnosti
Andrea Prokopová -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Doporučená školní četba pro 2. stupeň ZŠ jako možná spolupráce mezi knihovníky a pedagogy
Iveta Cehelská -
Doporučená četba na 1. stupni základní školy
Věra KAMÍNKOVÁ