Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup – Lucie Bezecná
Lucie Bezecná
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Design of Marketing Communication for B2B IT startup
Anotácia:
Stěžejním tématem diplomové práce je návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup s nabídkou cloudových služeb pro české výrobní společnosti, a to v kontextu další vlny digitální transformace, respektive aktuálně probíhající čtvrté průmyslové revoluce. Implementace pokročilých cloudových služeb se v inovativních státech světa neustále zvyšuje. Na národní i nadnárodní úrovni jsou vedeny rozsáhlé …viacAbstract:
The main topic of this master's thesis is the design of marketing communication for a B2B IT startup with the offer of cloud services for Czech manufacturing companies in the context of another wave of digital transformation, or the current fourth industrial revolution. Implementation of advanced cloud services is constantly increasing in innovative countries around the world. Extensive discussions …viacKľúčové slová
marketingová komunikace B2B marketing Marketing 4.0 kvalitativní marketingový výzkum hloubkový rozhovor online uživatelské testování kvalitativní obsahová anlýza SWOT anaýza cloud cloudové služby digitální služby IT startup inovace digitální transformace digitalizace Průmysl 4.0 čtvrtá průmyslová revoluceKeywords
marketing communication B2B marketing Marketing 4.0 qualitative marketing research in-depth interview online user testing qualitative content analysis SWOT analysis cloud cloud computing services digital services IT startup innovation digital transformation digitization Industry 4.0 fourth industrial revolution
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral