Reprodukce a mužská identita: Fenomén mužské bezdětnosti – Lucie MARHONSOVÁ
Lucie MARHONSOVÁ
Bakalářská práce
Reprodukce a mužská identita: Fenomén mužské bezdětnosti
Reproduction and male´s identity: The phenomenon of male´s childlessness
Anotace:
Tato kvalitativní práce se zabývá reprodukcí a mužskou identitou s podtitulem fenomén mužské bezdětnosti. V první části teoreticky představuji termíny reprodukce, identity a maskulinity. Dále se zaměřuji na teoretické ukotvení bezdětnosti v rámci českého kontextu. Druhá část je empirické povahy. Zde pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů zkoumám mužskou bezdětnost. Mými respondenty jsou muži …víceAbstract:
This qualitative work is concerned on the reproduction and the male identity, with the subtitle phenomenon of the male childlessness. In the first part are presented theoretical terms of reproduction, identity and masculinity. Furthermore the work is focused on the theoretical point of childlessness in the Czech context. The second part is formed in the empirical way. That part is made with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Ema Hrešanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARHONSOVÁ, Lucie. Reprodukce a mužská identita: Fenomén mužské bezdětnosti. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó