Ing. Jana Hřebíčková
Diplomová práce
Finanční gramotnost
Financial literacy
Anotace:
Diplomová práce zpracovává základní pojetí finanční gramotnosti, získání informací, jaké povědomí mají studenti středních škol o této problematice a následné zařazení této vědy do výuky na středních školách. Finanční gramotnost je důležitá pro zdravý finanční život jedince, rodiny, ale i celého tržního hospodářství. Nedostatečnost vzdělání ve finanční gramotnosti je celosvětovým problémem a stává se …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the financial literacy, information survey among high school students on this topic, and an inclusion of this subject into high school education. Financial literacy is important for healthy financial live of each person, family as well as market economy. Insufficient education in financial literacy is a world-wide issue and it has become a fundamental problem when solving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uqp7x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Mgr. Miroslava Černá
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost studentů na vybraných středních školách v ČR
Nicola Sopková -
Finanční gramotnost hrou
Anna Ronová -
Finanční gramotnost na základní škole
Kateřina TRLIDOVÁ -
Finanční gramotnost na 1. stupni ZŠ (se zaměřením na 1. období vzdělávání)
Jana Ječmínková -
Ekonomická a finanční gramotnost studentů středních škol
Lucie Lukšovská -
Možnosti začlenění výuky tématu Finanční gramotnost do tematického okruhu Svět práce
Klára HOUZAROVÁ -
Finanční gramotnost žáků na prvním stupni ZŠ
Dana SUKOVÁ -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková