Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole –  Natálie NOHELOVÁ
	Natálie NOHELOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Inclusive education of children with special educational needs in kindergarten
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské školy. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly. První dvě kapitoly jsou částí teoretickou a třetí kapitola je zaměřena na praktickou část bakalářské práce. Teoretická část se zabývá pojmy jako jsou: dítě v předškolním věku, předškolní vzdělávání, inkluzivní vzdělávání, dítě se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is lnclusive education of children with special educational needs in kindergarten. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first two chapters are theoretical parts of this bachelor thesis and the third chapter is focused on the pratical part of the thesis. The theoretical part is devoted to the terms such as a child in preschool age, preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	8. 4. 2022
Zveřejnit od:	31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOHELOVÁ, Natálie. Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- 
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
 Zuzana RODOVÁ
- 
Kvalita života rodiny neformálně pečující o dítě/žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
 Petra Šnajdrová
- 
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
 Barbora Brettschneiderová
- 
Vzory a idoly dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
 Stanislava Markovová
- 
Role učitele při inkluzi dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole
 Kamila Goldmanová
- 
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
 Marcela Pavlová
- 
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
 Michaela Zakopčanová
- 
Gamifikační nástroje v edukaci dětí se speciálními potřebami
 Miluše Moučková
