Bc. Anna Nuralova

Diplomová práce

The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy

The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anotace:
Můj projekt přináší tři základní poznatky. Prvně jako sociální podnikání, Alvarado měří svůj úspěch ze strany finančních a sociálních ukazatelů. Sociální ukazatele úspěšnosti je zvýšení bezpečnosti a zlepšení zdraví svých členů.
Abstract:
My project yields three primary findings. First- as a social business, Alvarado measures its success by financial and social metrics. The social indicators of success are improving safety, creating an exploitation-free product, and improving the health and wellness of its membership. Although there are financial benefits associated with improving safety and with improving employee health and wellness …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance