Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti – Barbora Vojtěchová
Barbora Vojtěchová
Master's thesis
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Online marketing and e-commerce in selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem online marketingu a e-commerce ve vybrané společnosti. Autor si klade za cíl definovat, jaké nástroje má firma úspěšně a efektivně fungující v této oblasti mít a aktivně je využívat. Na příkladu konkrétní firmy poté byly představeny a analyzovány tyto prvky. K tomu bylo využito jednak interních dat dané společnosti, jednak byl proveden vlastní …moreAbstract:
The focus of this master thesis is in the currently highly considered topic of online marketing and e-commerce. The author is trying to define main tools a company needs to succsesfully and effectively drive these. Based on the example of an existing company these tools were then introduced and discribed. To support this, internal data of the described company were used, as well as respective research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74991
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Andrea Kůstková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Vývoj hypermedia aplikace pro e-commerce
Tobiáš Tláskal -
Využití mobilního webu v oblasti e-commerce
Tereza Peukertová