Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech – Naďa Fidrmucová
Naďa Fidrmucová
Diplomová práce
Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech
New forms of Commercial communications and their use in the Creative industries
Anotace:
Diplomová práce "Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech" je zaměřena na dva fenomény dnešní doby. Na nové formy komerční komunikace jako reakce na opouštění klasických komunikačních metod, kanálů a médií. Druhým fenoménem jsou pak kreativní průmysly jako příležitost pro novou ekonomiku. V práci se postupně zabývám analýzou specifik marketingové komunikace v oblasti …víceAbstract:
The thesis "New forms of Commercial communications and their use in the Creative industries" is focused on two phenomena of our time. The new forms of commercial communication like response to the abandonment of traditional communication methods, channels and media. The second phenomenon is the creative industries as an opportunity for the new economy. This work includes the analysis of specifics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34131
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34131
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Hana Maršálková -
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Lucie Hokrová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Vít Řezníček -
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Karin Lučanová -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Petr Seidner -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová