Marketingová strategie společnosti Komerční banka – Marek Zouzal
Marek Zouzal
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marketing Strategy of the Komerční banka Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tématiku marketingu a marketingové strategie. Cílem práce je vytvoření návrhu a doporučení v rámci marketingové strategie společnosti Komerční banka, a. s. za účelem akvizice nových zákazníků. Komerční banka je jednou z největších bank v ČR s dlouholetou tradicí. Teoretická část práce definuje pojem marketing a popisuje situační analýzy marketingové strategie. V empirické …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of marketing and marketing strategy. The aim of the thesis is to create suggestions and recommendations within the marketing strategy of Komerční banka, a. s. in order to acquire new customers. Komerční banka is one of the largest banks in the Czech Republic with a long history. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
A Marketing Mix of a Selected Company
Daniela Drábková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva