Bc. Dagmar Šafránková

Diplomová práce

Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů

Customer satisfaction survey in luxury car segment
Anotace:
Práce se zabývá obecnou teorií měření spokojenosti zákazníků, definicí zákazníka a jeho zařazením do segmentu. Zkoumá požadavky zákazníka a znaky jeho spokojenosti a rovněž se věnuje jednotlivým metodám měření zákaznické spokojenosti jako základního předpokladu úspěšného fungování firmy. V praktické části probíhá definování a segmentace zákazníků importní firmy, rozbor potřeb zákazníků dané firmy včetně …více
Abstract:
The thesis deals with universal theory of customer satisfaction measurement, defines who is the customer a how to segment customers. Discussing customer requests and characteristics of customer satisfaction and the methods of measurement as a fundamental prerequisite of the company success. The practical part is concentrated on customer definition and customer segmentation of Import Company, studying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní