Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých – Aneta Koudelová
Aneta Koudelová
Master's thesis
Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých
Psychological aspects of young adults' online social media identity and self-brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty online identity na sociální síti Instagram u mladých dospělých žen, které se částečně živí jako influencerky a zároveň si tak v online prostoru budují svým vlivem osobní značku. Cílem práce je přiblížit individuální zkušenosti těchto mladých dospělých žen s vnímáním své online identity v prostoru sociální sítě Instagram i vnímání případných odlišností …moreAbstract:
This Master´s Thesis examines the psychological aspects of the online identity of young adult women, who are making a part-time living as influencers on the Instagram social platform, while building a personal brand through their presence on social media. The purpose of this thesis is to focus on the personal experiences of these young women with the perception of their own online identity on Instagram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87913
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2022
- Supervisor: Pavlína Honsová
- Reader: Filip Keresteš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87913
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková