Bc. Kateřina Adamíková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu horských středisek

Analysis of Marketing Mixes Mountain Resorts
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu horských středisek. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části popisuji, jak jednotlivá horská střediska používají nástroje marketingového mixu, kam patří: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, spolupráce, balíčky služeba programování.
Abstract:
In my bachelor thesis analysis of marketing mixes mountain resorts. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual compenents. In the practical part of my work I describe how the mountain resorts uses particular implements of the marketing mix, which consists of product, price, place, promotion, people, partnership, packaging and programming.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní