Analýza marketingového mixu horských středisek – Bc. Kateřina Adamíková
Bc. Kateřina Adamíková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu horských středisek
Analysis of Marketing Mixes Mountain Resorts
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu horských středisek. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části popisuji, jak jednotlivá horská střediska používají nástroje marketingového mixu, kam patří: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, spolupráce, balíčky služeba programování.Abstract:
In my bachelor thesis analysis of marketing mixes mountain resorts. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual compenents. In the practical part of my work I describe how the mountain resorts uses particular implements of the marketing mix, which consists of product, price, place, promotion, people, partnership, packaging and programming.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nzrwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová