Analýza marketingového mixu horských středisek – Bc. Kateřina Adamíková
Bc. Kateřina Adamíková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu horských středisek
Analysis of Marketing Mixes Mountain Resorts
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu horských středisek. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. V praktické části popisuji, jak jednotlivá horská střediska používají nástroje marketingového mixu, kam patří: produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, spolupráce, balíčky služeba programování.Abstract:
In my bachelor thesis analysis of marketing mixes mountain resorts. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual compenents. In the practical part of my work I describe how the mountain resorts uses particular implements of the marketing mix, which consists of product, price, place, promotion, people, partnership, packaging and programming.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nzrwz/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová