Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov – Bc. Pavlína JEMELKOVÁ
Bc. Pavlína JEMELKOVÁ
Master's thesis
Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov
Image and Corporate Identity of Pivovar Zubr a.s.Přerov
Abstract:
Název mé diplomové práce zní: image a corporate identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov. Zajímala jsem se o problematiku corporate identity a budování image značky Zubr. Práci jsem rozdělila do tří částí: na teoretickou, praktickou a projektovou. Každá z nich je členěna do několika dalších částí. V těchto kapitolách jsem se zaměřila na corporate identity (korporátní komunikace, korporátní kultura, jednotný …moreAbstract:
The name of my thesis is: image and corporate identity Pivovar Zubr a.s.. Pivovar Zubr. I´ve concentrate on problems concerning corporate identity a brand building of Zubr. My work is devided into three parts: teoretical and analytical part and project. Each of them is devided to other several parts. In those parts I aimed to corporate identity (corporate communications, corporate culture, corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 5. 5. 2005
Identifier:
429
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEMELKOVÁ, Pavlína. \textit{Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/k6habm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEMELKOVÁ, Pavlína. Image a corporate identity Pivovaru Zubr, a. s., Přerov. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová