Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s. – Ing. Lukáš Janeček
Ing. Lukáš Janeček
Bakalářská práce
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Analysis of BTL Tools in IMC Operation in Telefónica Czech Republic, a. s.
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá tématem „Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.“ na kampani 3G sítě spuštěné v Plzni. Vychází primárně z využití aktuálně dostupných možných prostředků marketingového mixu a prostředků jejich realizace v praktickém využití na této konkrétní kampani telefonního operátora Telefónica Czech Republic, a. s. Práce seznamuje …víceAbstract:
Abstract This thesis deals with the theme "Analysis of BTL Operation Tools of IMC at Telefónica Czech Republic, Inc.", a 3G network campaign launched in Pilsen. It is primarily based on the use of currently available possible means of the marketing mix and the means of their implementation into practical use for this particular campaign of the Telefónica Czech Republic telephone company. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xxbky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Nikol HÁŽOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova