Komunikační mix regionálního magazínu – Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Mgr. Vít HOLEŠOVSKÝ
Master's thesis
Komunikační mix regionálního magazínu
Communication mix of regional magazine
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je postihnout zásadní aspekty fungování komunikační strategie v rámci organizování a řízení redakce regionálního magazínu. Předmětem analýzy, jejího vyhodnocení a navazujícího diplomového projektu je regionální informační magazín inZlin. Periodikum je kulturně zaměřeno a je zdarma distribuováno po celém regionu do kaváren, restaurací, klubů a jiných kulturních zařízení (kinosály …viacAbstract:
the organizing and managing process which is done by the regional magazine´s editorial staff. The subject of the analysis, its data evaluation and following diploma project is regional informational magazine inZlin. This {\clq}qcost free`` periodical is culturally specialized and is distributed throughout the whole region to coffee lounges, restaurants, clubs and other cultural insitutions (cinemas …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedúci: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEŠOVSKÝ, Vít. Komunikační mix regionálního magazínu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk