Bc. Roman Kadlík

Master's thesis

Začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu pedagoga

Inclusion of children with a different mother tongue from the perspective of an educator
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na problematiku adaptace žáků s odlišným mateřským jazykem na české základní škole. Teoretická část popisuje proces adaptace, legislativní základy a přípravu školy na přijetí takových žáků. Praktická část se zabývá vyhodnocením rozhovorů s pedagogy a deníkového šetření ukrajinských žáků na zkoumané základní škole.
Abstract:
This work focuses on the issue of adapting students with a different mother tongue in Czech elementary schools. The theoretical part describes the process of adaptation, legislative basis, and school preparation for accepting such pupils. The practical part deals with the evaluation of interviews with teachers and a diary survey of Ukrainian pupils at the investigated elementary school.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedúci: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science / Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol