Začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu pedagoga – Bc. Roman Kadlík
Bc. Roman Kadlík
Diplomová práce
Začlenění dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu pedagoga
Inclusion of children with a different mother tongue from the perspective of an educator
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na problematiku adaptace žáků s odlišným mateřským jazykem na české základní škole. Teoretická část popisuje proces adaptace, legislativní základy a přípravu školy na přijetí takových žáků. Praktická část se zabývá vyhodnocením rozhovorů s pedagogy a deníkového šetření ukrajinských žáků na zkoumané základní škole.Abstract:
This work focuses on the issue of adapting students with a different mother tongue in Czech elementary schools. The theoretical part describes the process of adaptation, legislative basis, and school preparation for accepting such pupils. The practical part deals with the evaluation of interviews with teachers and a diary survey of Ukrainian pupils at the investigated elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o24h8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství přírodopisu pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrné učební materiály z předmětu český jazyk pro program
Martina Pavelková -
Refugee and migrant children and youths, and their integration
Lucie Michaela Hrdinová -
Ukrainian Migration and Integration in the Czech Republic in the pre-and post-Maidan Era: Immigrant vs Refugee
František KADLEC -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová