Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci – Mgr. Radka Melicherová
Mgr. Radka Melicherová
Rigorózní práce
Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci
The Integration of Handicapped Children into the Primary Level of Elementary Schools and the Teachers’ Attitude Towards the Integration
Anotace:
Rigorózní práce se zabývá problematikou integrace dětí s různými typy postižení na první stupeň základních škol. Analyzuje postoje učitelů k problematice integrace a jejich vlastní zkušenosti s integrováním postižených dětí. Srovnává výzkumy prováděné na základních školách v roce 2004 a na týchž školách v roce 2006 a tento výzkum porovnává s výzkumem na nově vytypovaných základních školách, kde šetření …víceAbstract:
Work concerns the problem of integration of children with various handicaps into the primary level of elementary schools. It analyses teachers attitude towards the problems of such integration and their own experience with the process of integration. It compares the 2004 and 2006 researches held in identical elementary schools, then the comparison is made with another research of 2006 taking place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m1tbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: neuvádí se
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELICHEROVÁ, Radka. \textit{Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/k7a249/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení jako determinující faktor sebehodnocení dětí
Věra Smutná -
Specifické poruchy učení a chování žáků středního odborného učiliště
Irena Těhanová -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Možnosti výchovně vzdělávacího působení na děti s lehkou mozkovou dysfunkcí 1. - 4. ročníku (Základní škola Tupesy)
Lenka MACHOVÁ -
Sexualita a handicap
Markéta Kopuletá -
Postoj osobních asistentů u osob s tělesným handicapem k prevenci syndromu vyhoření
Kateřina Malíková -
Návrh projektu sociálního podniku pro osoby s tělesným postižením při centru denních služeb KŘIŽOVATKA handicap centrum Pardubice.
Lucie ANTALOVÁ