Jitka Smělá
Diplomová práce
Public relations ve zdravotnictví
Public Relations in the Health Service
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat a zhodnotit používané nástroje a metody public relations ve vybraných zdravotnických zařízeních. Zjistit, které z nástrojů public relations jsou využívány nejčastěji a zda-li přinášejí účinky, které od nich organizace očekává. Diskutovány budou i možná řešení případně zjištěných nedostatků a problémů v této oblasti.Abstract:
The aim of my thesis is to analyze and evaluate instruments and methods used by public relations in selected health facilities. Determine which instruments of public relations are used most often and whether the effects brought by the organization expects from them. Will be discussed and possible solutions the shortcomings and problems in this sphere.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Rudolf Střítecký
- Oponent: Ondřej Lešetický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnitrofiremní komunikace v hospodářské organizaci
Sylvia Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová