Hodnocení bank z hlediska přístupu ke klientům – Martin Kreisinger
Martin Kreisinger
Bakalářská práce
Hodnocení bank z hlediska přístupu ke klientům
Evaluation of banks based on their approach to the clients
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením bank z hlediska přístupu ke klientům. Průzkum byl proveden využitím výzkumné techniky mystery shopping na 19ti pobočkách 5ti vybraných bank v České republice v regionu Hradce Králové a Pardubic. Na základě teoretických podkladů v práci uvedených je sestaven záznamový arch, na jehož základě probíhá vyhodnocení jednotlivých poboček bank. Po vyhodnocení výzkumu a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Jaroslava Dittrichová
- Oponent: Jaroslav Kovárník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková