Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Jaroslav Maňas
Jaroslav Maňas
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Designing marketing activities to support and increase sales
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teoretickými fakty o možnostech marketingových aktivit zaměřených na podporu prodeje až po uvedení těchto konkrétních možností v aplikaci na jednoho z největších prodejců hokejového zboží. Teoretická část seznamuje se všemi okolnostmi, které mohou mít na úspěch zmiňovaných aktivit vliv jako je prostředí, ve kterém se firma může pohybovat, zvolený marketingový mix nebo marketingovou …moreAbstract:
The bachelor thesis is based on the theoretical facts about marketing activities focused on sales promotion and than introduce these possibilities on the example on one of the biggest seller of hockey goods. The theoretical part introduces with all the circumstances that may influence the success of these activities, such as the positioning of the company, marketing mix or marketing communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b80mj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová