Jaroslav Maňas

Bachelor's thesis

Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje

Designing marketing activities to support and increase sales
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teoretickými fakty o možnostech marketingových aktivit zaměřených na podporu prodeje až po uvedení těchto konkrétních možností v aplikaci na jednoho z největších prodejců hokejového zboží. Teoretická část seznamuje se všemi okolnostmi, které mohou mít na úspěch zmiňovaných aktivit vliv jako je prostředí, ve kterém se firma může pohybovat, zvolený marketingový mix nebo marketingovou …more
Abstract:
The bachelor thesis is based on the theoretical facts about marketing activities focused on sales promotion and than introduce these possibilities on the example on one of the biggest seller of hockey goods. The theoretical part introduces with all the circumstances that may influence the success of these activities, such as the positioning of the company, marketing mix or marketing communication with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní