Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Jaroslav Maňas
Jaroslav Maňas
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Designing marketing activities to support and increase sales
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teoretickými fakty o možnostech marketingových aktivit zaměřených na podporu prodeje až po uvedení těchto konkrétních možností v aplikaci na jednoho z největších prodejců hokejového zboží. Teoretická část seznamuje se všemi okolnostmi, které mohou mít na úspěch zmiňovaných aktivit vliv jako je prostředí, ve kterém se firma může pohybovat, zvolený marketingový mix nebo marketingovou …víceAbstract:
The bachelor thesis is based on the theoretical facts about marketing activities focused on sales promotion and than introduce these possibilities on the example on one of the biggest seller of hockey goods. The theoretical part introduces with all the circumstances that may influence the success of these activities, such as the positioning of the company, marketing mix or marketing communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b80mj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová