Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování – Michaela Němcová
Michaela Němcová
Bakalářská práce
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
Anotace:
Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné literatury, veřejně přístupných analýz a jiných dokumentů získaných z webových stránek. Praktická doporučení byla zpracována na základě metody desk research, dále na základě vlastní …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to verify the impact of the pandemic on consumer behaviour and to propose recommendations to minimise the impact on B2C business. In the process of developing the bachelor thesis, a multi-source collection of information from literature, publicly available analyses and other documents obtained from websites was used. Practical recommendations were developed based …víceKlíčová slova
B2C covid-19 e-commerce home-office marketing opatření pandemie spotřebitelské chování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/k89yz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Michaela. \textit{Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/k89yz2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
Anna Solničková -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ