Kateřina JENČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí

The benefits of structured learning for pupils from socioculturally disadvantaged backgrounds
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností využití prvků metody strukturovaného učení při výuce v přípravné třídě jako nástroje pro zrychlení výuky a zvýšení úspěšnosti dětí při vstupu na základní školu. V teoretické části je věnována pozornost charakteristice sociálně znevýhodněného prostředí, popisu a cílům přípravné třídy a principům metody strukturovaného učení. Prostředkem pro ověření teorie byla zvolena …více
Abstract:
This thesis deals with the possibility of using the elements of structured teaching methods for teaching in the preparatory class as a tool to accelerate learning and increase the success rate of children entering elementary school. The theoretical part is focused on the characteristics of the socially disadvantaged enviroment, description and objectives of the preparatory class and principles of structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JENČÍKOVÁ, Kateřina. Přínos strukturovaného učení pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta