Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM – Ing. Jiří Brož
Ing. Jiří Brož
Master's thesis
Návrh zásad věrnostního programu bankovního CRM
Proposition of a Loyalty Program CRM in Conditions of a Leasing Company
Anotácia:
Tato práce představuje návrh věrnostního programu sestaveného na základě funkčních požadavků leasingové společnosti. Práce předkládá samotný návrh řešení CRM jeho popis a základní funkce. Základem je vysvětlení pojmu CRM jeho začlenění do Marketingu a definování jednotlivých pojmů. Samotný návrh věrnostního programu je založen na detailní analýze potřeb leasingové společnosti a analýz využívaných aplikací …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tuijw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2006
- Vedúci: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Vít Fábera, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce řízení developerských projektů
Matej Varšo -
Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Lucie Brišová -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Kateřina Friede -
Koncepce CRM - moderního nástroje dialogu firmy se zákazníkem
Martin Fous -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Marketingová koncepce vybrané střední odborné školy
Michaela Kubějová