Destinační management a možnosti jeho využití pro rozvoj cestovního ruchu v ČR – Ing. Božena Nováková
Ing. Božena Nováková
Disertační práce
Destinační management a možnosti jeho využití pro rozvoj cestovního ruchu v ČR
Destination management and possibilities of its use for the development of tourism in the Czech Republic
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na problematiku řízení cestovního ruchu, tj. destinačního managementu. Zkoumá současný stav destinačního managementu v zahraničí a v České republice. Disertační práce modifikuje destinační management v kontextu teorie managementu a v souladu se systémovým pojetím managementu tak, aby představoval formu řízení cestovního ruchu v ČR, která přispěje k udržitelnému rozvoji …víceAbstract:
The doctoral thesis focuses on the problems of tourism management, i.e. destination management. It examines the current state of tourism management abroad and in the Czech Republic. The thesis specifies destination management in the context of management theory and in accord with the management system concept so that it represents a form of tourism management in the Czech Republic that will contribute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 12. 2018
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Božena. Destinační management a možnosti jeho využití pro rozvoj cestovního ruchu v ČR. Pardubice, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová