Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu – Bc. Zdeňka Kučerová
Bc. Zdeňka Kučerová
Diplomová práce
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
The Significance of Focus Groups in Market Research
Anotace:
Diplomová práce pojednává o významu skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Skupinové diskuse jsou uchopeny v kontextu kvalitativního marketingového výzkumu. V teoretické části se práce zabývá marketingovým výzkumem, rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem, definuje specifika kvalitativního výzkumu a popisuje techniky sběru dat. Větší prostor je v práci věnován skupinovým diskusím jako …víceAbstract:
The diploma work deals with the importance of group interviews in market research. Group discussions are made in the context of qualitative marketing research. The theoretical part deals with marketing research, the differences between quantitative and qualitative methodologies, defines the specifics of the research and describes data collection techniques. Larger space of this work is devoted to working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bmfom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt