Analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy – Lucie Hellebrandová
Lucie Hellebrandová
Diplomová práce
Analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy
Customer Attitudes Analysis to the Brand in Healthy Nutrition Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy. Cílem bylo identifikovat postoje koncových zákazníků, jak značku vnímají, jaké produkty nakupují, kde a jak často je konzumují a jaké mají preference. V práci jsou popsány teoretická východiska analýzy spotřebitelských postojů i charakteristika značky. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum na vzorku …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of customers' attitudes to the brand in the healthy nutrition market. The aim was to identify the attitudes of final customers, how they perceive the brand, what products they buy, where and how often they consume them and what their preferences are. The thesis describes the theoretical basis of the analysis of consumer attitudes and brand characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146642
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Zdravá výživa a pohyb v období těhotenství
Veronika Večerková