Ing. Jan Astl

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)

Creation of Marketing Communication Campaign (Communication Mix)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikační kampaně. První část je věnována charakteristice marketingových komunikací a jejím nástrojům. Zde poukazuji na jednotlivé části marketingového mixu. V druhé části je nástin marketingových komunikací fiktivní firmy Fikana. Zde se zmiňuji na koho, co se firma zaměřovala a zaměřuje v této době a jaké komunikační prostředky používala a používá …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing communications campaign. The first part is devoted to the characteristics of marketing communications and its tools. Here I point out different parts of the marketing mix. In the second part is an outline of a fictitious marketing communications firm Fikana. Here I is mention of who, what, the company concentrated focused at this time and what means of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní