Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) – Ing. Jan Astl
Ing. Jan Astl
Bakalářská práce
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu)
Creation of Marketing Communication Campaign (Communication Mix)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikační kampaně. První část je věnována charakteristice marketingových komunikací a jejím nástrojům. Zde poukazuji na jednotlivé části marketingového mixu. V druhé části je nástin marketingových komunikací fiktivní firmy Fikana. Zde se zmiňuji na koho, co se firma zaměřovala a zaměřuje v této době a jaké komunikační prostředky používala a používá …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communications campaign. The first part is devoted to the characteristics of marketing communications and its tools. Here I point out different parts of the marketing mix. In the second part is an outline of a fictitious marketing communications firm Fikana. Here I is mention of who, what, the company concentrated focused at this time and what means of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cglgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová